Nov 13, 2012

House and Lawn....


Salam all...

Rumah2 yg paling mengujakan dalam hidup saya mestilah rumah2 dlm series nih...
What a perfect house and lawn kan....
Semua gambar2 ni saya simpan dalam satu folder...
Bila rasa nak jalan2 rumah dorang  nak amik mood kemas rumah dan laman saya bukaklah folder tu...:)

Saya mmg GILA kalu tengok white picket fence.....
hati berdebar2 je kalau tengok...
kalau lah rumah saya macam  rumah Kak Zu mamatiamia kat Monterez tu...gamaknya mau saya peluk je fence2 tu sume...
tah le apa penyakit...
kat rumah saya cuma ada white besi fence...
so rasa mcm tak bernafsu sgt plak nak peluk..hahahaha apa yg dah aku meraban niiii...
Ok lah jom sambung cite rumah2 cun ni..

Rumah paling mengujakan mestilah rumah Bree Van De Kamp
Lawn dia byk hydrangeas ....

Second rumah  Susan Meyer....


 







Sekian keterujaan saya kali ini....
To Kak Kasihredha...
haaa nnt cuba yer baja tu pastu bg feedback blk ye

1 comment:

  1. salam Maal Hijrah Elena;)

    Cantik2 rumah Desperate Housewives kan..i love the picket fences.Garden Elena pun sangat cantik:)

    ReplyDelete